Kaybedenler Kulübü - Tolga Örnek (2011)

1 comment

Filmi neredeyse hepiniz izlediniz. Şimdi burada konusunu anlatıp, baymaya gerek yok. Filmin önemli sahnelerinden birini inceleyelim.

Zeynep ve Kaan...

Müthiş başlayan aşkları artık sona doğru yaklaşmaktadır. Kaan'ın sıradışı bir adam olması. Zeynep'in, artık O'nun sıradışı bir adam olmasını istememesi...İlişkinin dibine kibrit suyu döken işte budur.

Benim de anlamadığım da bu zaten. Bir kadın, erkeğe; o kendine has davranışları, farklılıkları için aşık olur. Fakat sonra onu değiştirmek ister. Bu filmde mi söylüyordu yoksa başka bir Türk filminde mi? Tam emin değilim.

Fakat Kadınlar, Erkeklere kendileri gibi oldukları için aşık oluyorlar. Fakat sonra onlardan davranışlarını değiştirmelerini ve onların istedikleri gibi olmalarını bekliyorlar. İşte tüm Erkekler gibi ben de bunu çok saçma buluyorum. Zeynep'in istediği sadece düzenli bir hayat değildi. Kaan gibi olmamasıydı. Aşık olduğu adamın artık kendisi gibi olmasını istememesiydi.

Zeynep, "Gitme dersen gitmem" derken, aslında Kaan'dan gitme demesinden daha fazlasını bekliyor.

Aslında şimdi düşünüyorum da; bir erkeği gerçekten seven bir kadın, gitme dersen gitmem gibi bir lafı asla etmez. Zaten bu gitme kararını almış olması, bu soruyu sormuş olması bile aslında ilişkinin bittiğini göstermez mi???

Sonra diyorlar ki; "cevap bile vermedi odun!"

Ha bir de verseydi!!.

1 comment

Kürşat 19 Temmuz 2012 07:33

5 ergenden 6 sı bunla ilgili söz, foto, durum falan güncelliyor neki bu ben izlemedim

Yorum Gönder