Seviyorum - Temel Gürsu (1986)

No comment yet

Seviyorum, aslında çok klasik bir öyküyü anlatıyor: Zengin koca arayan güzel bir kızın öyküsünü. Yer yer hareketlense de durgun, bayık bir film.

Filmin başlarında Tolga, Arzu'ya "fakir olsam benimle çıkar mıydın?" diye son derece damar bir soru soruyor.

Açıkçası filmin bu bölümünü izlerken takdir ettim. En azından film karakteri bile olsa doğruyu söylüyor. Kadınlar genellikle "aşk mı? para mı?" sorusuna, "elbette aşk!" diye cevap verirler. Erkekler olarak ilişkilerde -aslında- hiç de romantik olmadıklarını, neredeyse her zaman mantıklarına göre davrandıklarını biliyoruz. Onlara inanmış gibi yapıp sahneyi izleyelim:



Kız haklı değil mi? Böyle bir güzellik garibanın elinde harcanır mı hiç :) Filmin devamında kızın yataktaki performansını görelim. Bu sahne için bir rivayete göre Tolga Savacı'ya gün boyu şap verilmiş.



Banu Alkan öperse işte böyle öper ;)) Bu sahnede öpmüyor, adeta Tolga Savacı'yı dudaklarıyla vakumluyor. "Maşallah yine herkesi duşa soktun bacım" diyip, Şehnaz Dilan'lı seksi hemşireli bölümleri bile görmezden gelip, yazıyı kısa kesiyorum. Pek numarası olmayan bir filmdi. Banu Alkan'ın şu azdırıcı öpücükleri bile boşa gitmiş. Kahroldum :)

Yorum Gönder